
Crowdsourcing, seed capital, Business angels,… o quin és el finançament privat més adequat al meu projecte?
25 de juny de 2014
El teu negoci resistirà els pròxims tres anys? La IA és només una part del canvi
1 de setembre de 2026En l’esdeveniment, que se celebrarà a Juno House i ja té l’aforament complet, tindrem l’oportunitat d’escoltar l’experiència de 3 dones emprenedores que ens inspiraran. Em complau tenir l’oportunitat de presentar l’informe «Microempresa, la clau del canvi,incorporant una perspectiva de gènere», elaborat pel GEREC i del qual he participat com a consultora.
Aquest esdeveniment es celebra com a part de les activitats de PIMEC amb motiu del Dia Internacional de la Dona Emprenedora, que va tenir lloc el passat 19 de novembre.
Celebrem aquestes iniciatives que ajuden a reforçar la importància del treball de les dones emprenedores, i posen en valor tota l’aportació que fan a la nostra economia.
Més informació: Cicle empresa amb accent femení: emprenedores d’èxit




