
Crowdsourcing, seed capital, Business angels,… o quin és el finançament privat més adequat al meu projecte?
25 de juny de 2014
El teu negoci resistirà els pròxims tres anys? La IA és només una part del canvi
1 de setembre de 2026En el marc del curs «Emprèn un negoci» organitzat per la Diputació de Tarragona i Catalunya Emprèn, els propers dies 15 i 16 d’octubre durem a terme la sessió 4: Pla econòmic i financer: els números claus de l’empresa a Tortosa i a Tarragona respectivament.
El curs va dirigit a persones emprenedores amb projectes en la fase prenatal o inicial. El seu objectiu és que els usuaris disposin de les eines adients per tal que el projecte empresarial sigui adequat i l’empresa tiri endavant.
A la sessió sobre els números de l’empresa veurem com s’emmarca aquest apartat en la resta d’elements del projecte, veurem com s’elaboren i quins elements podem tenir en compte per a prendre decisions.



